Opowieść o biznesie
2002
Płacę w moim ulubionym miejscu, karczmarz Tomáš wyciąga kasę i reszta leci na podłogę.
„Masz fajną kasjerkę.” Nie wybaczę sobie ironicznej uwagi.
„Nie wiem, gdzie dostać kolejną, a zwłaszcza…” – wskazuje ręką na pełną restaurację – „Nie mam na to czasu”.
„Chcesz trochę?”, odezwał się mój duch biznesu.
„Jeśli nie masz nic innego do roboty, będę szczęśliwy”.
Ten pomysł chodził mi po głowie już od dawna, więc po co go odkładać?
Skorzystałem z okazji.
Następnego dnia poszedłem do hurtowni i kupiłem pudełko kasjerów.
Tomasz był uszczęśliwiony.
„Hmmm, Tomáš ma już swoją kasę, ale co z resztą?” – pomyślałem.
Zapewniały to inne bary i puby. I co dziwne, byli zainteresowani!
I wtedy narodził się pomysł na biznes.
Osiodłałem moją Škodę 105L i zacząłem spacerować po pubach w SR.
2003
„Ci kasjerzy nie są wystarczająco dobrzy.
„Ta kasa? Zaraz zacznie parować.”
„Zła jakość zamka błyskawicznego, nie chcę takiego”.
Często słyszałem te zdania od kelnerów i barmanów.
Nie będę wchodził w lepsze towarzystwa z serialami.
Wymaga prawdziwej skóry i wykorzystuje opinie klientów. A co powiesz na to, żeby zacząć tworzyć własne?
Internet - Bazoš: Maszyna do szycia 380V - KUPIONA
A skąd wziąć skórę? Straszne odkrycie, w Czechach prawie nikogo nie ma.
2004
Wyjazdy do Włoch, Polski..., bo czeskie garbarnie już zbankrutowały.
Złamana igła, krzywe cięcie, zły zamek błyskawiczny I ZNOWU. I tak to trwało.
Najważniejsze było to, żeby się nie poddać.
I wtedy narodziły się pierwsze kawałki.
BYŁO SUKCESOWE!
2005
Spełnienie marzeń każdego faceta – przeszukaj wszystkie puby w republice.
Choćby tylko do pracy...
2006
Ma to również negatywny wpływ. Miłośnicy piwa zgodzą się ze mną.
2007
Budowa warsztatu. Rozszerzanie asortymentu.
2008
Kryzys. Gwałtowny spadek sprzedaży i nieoczekiwany wzrost kosztów.
Spakowałem to.
2009
PODRÓŻNY. Praca za granicą jest ciężka.
2010
Dobre gołębie, wróćcie. Co teraz? Oczywiście.
2011
Zaoszczędzone pieniądze zainwestowałem w rozwój produkcji portfeli męskich i damskich oraz innych wyrobów skórzanych.
2012
Nadeszła surowa rzeczywistość zaawansowanych, pośpiesznych czasów.
Sprzedaż od drzwi do drzwi już nie istnieje. Co teraz?
2013
„AB123. Co to jest? Nie mogę się tego nauczyć. Jestem starą szkołą.
Albo się tego naucz, albo daj się zatrudnić.
Wybór był jasny.
Założyłem e-sklep.
2014
Zaskakujące odkrycie. "TO DZIAŁA!"
Mogłem bardziej skoncentrować się na produkcji.
2015
Poprawa jakości e-sklepu.
2020
Cholerna grypa.
2022
Nadal pracujemy!
Koncentruje się głównie na ludzkiej głupocie.
2023
My, jako przedsiębiorcy, wciąż walczymy.
Jesteśmy firmą rodzinną. Producenci i sprzedawcy wyrobów skórzanych.